Sunday, November 18, 2012

PROSES PENURUNAN BERAT BADAN DI DALAM DIET LENGKAP ALSD2.

(1) Minggu pertama

Bila dah lama gemuk, bukan senang nak jadi kurus kan? Ada yang gemuk air, gemuk lemak dan ada juga yang gemuk kedua-duanya. Jadi pada minggu pertama ini, lebihan air dan toxin akan dibuang. Sebab itulah, sekiranya  orang yang gemuk air, kita akan lihat terlalu cepat 'kg-nya' akan turun apabila menggunakan ALSD2. Ada yg turun sampai 15kg seminggu ! Air yang banyak dalam badan adalah tidak baik, kerana ia juga boleh menyebabkan jangkitan kuman dan juga sesak nafas.


(2) Minggu kedua


Pada minggu kedua, ALSD2 mula memecahkan lemak tepu tanpa mengganggu otot-otot badan kita. Ia bukanlah satu perkara yang mudah untuk memecahkan lemak degil yang dah lama bersarang dalam badan kita ni. Ia akan mengambil masa yang lama. Tetapi, proses itu akan menjadi lebih mudah dan cepat dengan menggunakan ALSD2. InsyaAllah.


(3) Minggu ketiga

Pada minggu ketiga, lemak tepu dan lebihan air itu akan dibuang secara berperingkat. Ini adalah supaya badan kita tidak mengalami suatu kejutan. Bayangkanlah, bila dah lama gemuk tiba-tiba nak jadi kurus (macam org nak pindah rumah jugalah, kena angkut sikit-sikit, mana ada org angkat sekaligus) pasti akan ambil masa juga.
Jadi waktu ni la ALSD2 memainkan peranan penting, iaitu apabila segala vitamin akan diganti semula dengan apa yang telah hilang dari badan kita.


(4) Minggu keempat

Minggu keempat inilah, kita akan lihat perubahan yang amat ketara kepada pengguna ALSD2. Badan akan langsing, kulit jadi cerah, cantik dan berseri. Ini kerana, kebanyakan toxin dan lebihan air telah dibuang. Lemak-lemak pula telah diganti dengan otot-otot yang pejal supaya lemak tepu tidak mudah untuk bertapak semula kat tempat sama di lain kali. Tak adalah kulit jadi kendur atau menggeleber.


Oleh yang demikian, kebanyakan pengguna ALSD2 yang telah menggunakannya paling kurang sebulan (pakej lengkap) akan susah untuk menjadi gemuk semula. Otot-otot mereka telah menjadi kemas dan teratur, pendek kata 'FIT'.

No comments: